Re: Sound Blaster Live 5.1 i wtyk ... do czego ?

Autor: Pi-JAY <pi_jay_at_wpSPAM.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 14:29:05 MET DST

może teraz obejdzie się bez błędów kodowania, sory :P

Witam wszystkich grupowiczów ! Chciał bym się dowiedzieć czy ktoś z
szanownego grona wyjadaczy pecetów bawił się SoundBlaster Live 5.1 w
podłączenie wyjścia audio i mikrofonu na przedni panel bezpośrednio z
karty muzycznej nie „od tyłu z mini Jacka”. Widziałem wiele kart
SoundBlaster Live 5.1 i każda ma inne złącza na płytce - ja posiadam
takie małe białe płaskie na wtyk 10 pinowy. Może ma ktoś opisówkę do SB
Live 5.1 a jeśli się nie da podłączyć to do czego służy ten wtyk ?