Re: dokrecanie coolera pentagram

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 12:29:18 MET DST

> Troche sie boje zgniesc rdzen, a przy takim dokreceniu jak jest cooler
> siedzi sztywno a proc sie nie grzeje (ok. 37 st. przy spokojnym
> uzytkowaniu).

No wiec zamajlowalem do Multimedia Vision ( w koncu deklaruja wsparcie
techniczne). Z odpowiedzi wynika, ze nalezy dokrecic do momentu kiedy cooler
ciasno i sztywno przylega do rdzenia, a nie do konca zakresu srub.
Tylko caly czas mam na wzgledzie posta, w ktorym ktos opisywal nagly lomot
ze srodka obudowy, ktory to lomot wywolal odpadajacy cooler od proca :-/

Poki co mamy wynik 2:2 (dokrecenie do konca : dokrecenie czesciowe), czyli
najgorszy uklad odpowiedzi, bo nic z niego nie wynika konkretnego.

::-:: fobiusz ::-::