Re: Re: Windows XP HOME OEM z jakim sprzętem ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 11:33:42 MET DST

Użytkownik "Jacek" <nospam@nospam.pl.pl> napisał w wiadomości
news:d3g2j2$oon$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pamięć RAM chyba może być ?

Tu chodzi o wszystko, bez czego nie może windows w pełni działać, czyli
ram, procesor, klawiatura, myszka, karta graficzna, napęd CD/DVD, HDD,
FDD - naciągane, karta dźwiękowa - naciągane, zasilacz, płyta głowna,
obudowa - naciągane.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej