Re: [ot] SB PCI128 4-kanaly

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 10:40:59 MET DST

Zobaczcie co napisał TomGl w manuskrypcie
news:1113162397.477121@pdp.ustronie.pw.edu.pl !
> Czy udalo sie komus uruchomic 4-kanaly na karcie SB PCI 128.
> Karta ta teoretycznie obsluguje dzwiek 4 kanalowy, jednak ja moge
> uruchomic tylko 2-kanaly. Czy komus sie to udalo? Jesli tak, to
> jak to zrobil (jaki system, jakie sterowniki, jaka konfiguracja)?
> Bede wdzieczny za wszelka pomoc, albo informacje, ze Creative
> sciemnia w intrukcji do tej karty.
Co prawda nie uruchamiałem w SB128 dźwięku 4 kanałowego, ale w pracy
mamy jakiegoś starego kompa na płycie intela ze zintegrowaną muzyką.
Tam załatwia się to przez odpowiednik miksera, który przełącza line in
na dodatkowy speaker out. jednak jest to nadal 2xStereo.

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**