Re: przechwytywanie obrazu

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 10:37:40 MET DST

Zobaczcie co napisał Grześ w manuskrypcie
news:d3dfe8$ea2$1@inews.gazeta.pl !
> Witam
> Mam pytanie ile kosztuje przechwycenie obrazu z tv lub wideo i
> nagrywanie na płycie w formacie DVD lub divx ? Ile to kosztuje
> np. za godzinę nagrania lub minutę? Jakie firmy zajmują się
> takimi usługami? pozdr
> Grześek.

Gdzieś widziałem 50/płyta, ale to było dawno temu - teraz może być
taniej.

Jeżeli zastosowac ten przelicznik, to bardziej się opłaca zainwestować
w sprzęt do właśnego kompa, niż 10 płytek nagrać

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**