Re: help - nagrywarka dvd szaleje

Autor: Einstein <einet_at_op.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 08:41:02 MET DST

Witam all
Podaj model swojej nagrywarki. Ja tez miałem taki problem ze swoją Lite-On
SHOW-1653S najpierw miała problem z nagrywaniem DVD-R a potem przestała
wogóle nagrywać. Przy próbie kasowanie DVD+RW przy około 80% pojawiał się
błąd. W sumie nagrywarka trafiła do serwisu. Aha zmiana biosu też nic nie
dała. Może po prostu trafił mi się felerny model. A i jeszcze jedno mi się
przypomniało miałem płytkę CD, której owa nagrywarka nie chciała czytać, a
inne napędy bez problemu ją odczytywały. Co jak co ale moja nagrywareczka CD
nagrywała bez żadnego problemu.

Pozdrawiam