Płyta główna 939

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 07:04:49 MET DST

Wiem, że tego typu tematów było już bez liku, ale mam trochę nietypowe
potrzeby i nie wiem jaką płytę z procesorem wybrać. Bardzo proszę o
jakieś sugestie.

Moje wymagania:

- S939
- koniecznie na nforce
- obsługa sata z raid (docelowo będą 2 dyski w raid 0) ostatecznie mogę z
  tego zrezygnować
- wbudowana sieciówka
- najlepiej gdyby było WiFi (do zastosowań domowych)
- brak aktywnego chłodzenia (wentylatory na chipsetach, lub możliwość
  prostej wymiany na same radiatory)
- miejsce wokół socketa umożliwiające obsadzenie dużego radiatora (teraz
  mam zalmana 6000cu i chciałbym coś podobnego, cichedo
- jak najwięcej portów USB
- 1xLPT 2xcom (ze względów finansowych nie mogę sobie pozwolić jeszcze
  na wymianę drukarki i paru innych urządzeń)
- podkręcalność płyty ma dla mnie raczej marginalne znaczenie, liczy sie
  raczej cisza, stabilność, wsparcie producenta.
- gram bardzo mało

Pozdrawiam
        Arek