Trochę OT - problem sprzęt vs DX9

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 00:40:43 MET DST

Mam mały problemik. Trochę OT ale tu będzie najszybsza odpowiedź. Postawiłem
sobie dzisiaj świeży systemik XP pro + sp1 na kompie jak poniżej. Wszystko
jak szło jak zawsze i problem pojawił się przy instalacji DX9. Źródło to co
zawsze - CD ze sterami MSI. Zainstalowało się OK - komunikat o restarcie.
Niby wszystko OK. Ale w chwili gdy chciałem zainstalować WinDVD 6 Platinum
wyskoczył komunikat, że brak jest DX9. To już drugi przypadek jaki spotkałem
ale myślałem, że na poprzednim to wina starej grafiki GF2MX. Więc chyba nie
tu jest pies pogrzebany. Przyszedł mi na myśl związek z SP2 bez którego
podobno teraz nie można pobierać aktualizacji, ale przecież DX9 przy
instalacji nie pobiera chyba informacji z internetu. Spotkał się może ktoś z
tym problemem?

--
pozdrawiam
Marcin