temperatura

Autor: Roki <di_stefano_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 00:26:50 MET DST

Czesc,
Mam plyte MSI KT4V na VIA400.Do tego Durona 1GHz i problem: caly czas musze
pracowac z wlaczonym soft coolerem, inaczej temperatura pokazywana przez
monitor rosnie do 70C.Dawniej tak nie bylo,pogorszylo sie z czasem, IMHO.
Jednak nawet cooler nie pomaga,gdy np. zaczne skanowac antywirem-komp
wylacza sie,a bzyczek bzyczy:/.
Myslalem,ze wentylatorek jest lipny (w sumie jest), totez prawie kupilem
Bartona 2500+ z lepszym coolerem.Ten po wgraniu nowego biosu wystartowal na
1100MHz (FSB 100MHz), po czym pieknie zwisnal przed zaladowaniem
Windozy-znowu to buczenie.VCore bylo ok,tyle zdazam sprawdzic.
Nie wiem skad jest brana temperatura,czy z diody wewnatrz procesora,czy jest
jakas termopara pod procesorem? Czy on faktycznie tak bardzo sie grzeje
(ciezko to zmierzyc)? Moze z plyta cos jest nie tak,slyszalem,ze zdaza
sie,ze temperatura jest zawyzana?
Pomozcie,bo nie wiem co trzeba zrobic,a pracowac tak sie nei da.
Pozdrawiam
Tomek