Lite-On SOHW 1673S i skaczący bufor

Autor: Billcow <bill/USUN-TO/cow_at_p/USUN/f.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 00:20:52 MET DST

Witam! Posiadam nagrywarkę DVD Lite-On SOHW 1673S. Zauważyłem coś dziwnego,
a zarazem niepokojącego mnie trochę. Gdy nagrywam na DVD-R z prędkością 8x w
Nero Burning ROM 6.6.0.6, to pasek bufora jest zawsze na około 97%. Gdy
nagrywam jednak w prędkości 4x lub 6x, to pasek bufora szaleje, skacze od
10% do 90%, a płyta nagrywa się około 30 minut zarówno dla prędkości 4x jak
i 6x (podawany przez Nero czas szacowany jest znacznie krótszy). Dane z
płyty dają się normanie czytać. Chciałbym zapytać, czym to jest spowodowane,
bo sądzę, że normalne to nie jest, a chciałbym nagrywać w prędkości 4x,
ażeby nagrane dane były trwalsze.

Nagrywałem na DVD-R: eProFormance (25x cake)
Mój system: Windows XP Prof.
Konfiguracja komputera: Gigabyte 915G, Pentium IV 2,8 Ghz HT, 512 MB RAM
dual Kingston, HDD Seagate 160 GB SATA.

Pozdrawiam, Kamil

--
Odpowiadając na priv, usuń z tematu wiadomości "Re:", inaczej nie otrzymam
jej.