Re: Zmiana procesora

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:46:59 MET DST

dylan wrote:

> Właśnie zmieniłem PII 266 na PIII 733 i na 4 OS zainstalowane na dysku
> uruchamia się jedynie Win98SE i Aurox 9, win2000 pro i win 2000 adv srv nie
> podniosły się pomimo wcześniejszego odinstalowania procesora w menedżerze
> urządzeń

jaja sobie robisz; jak mogly sie win2000 pro i win2000 adv ser nie
podniesc?? jakie odinstalowanie procesora?? moze jeszcze powiesz, ze
po odinstalowaniu procesora z tajnego otworu w obudowie wyjechala
karteczka: "Przykro nam bardzo, odinstalowales sobie wlasnie procesor.
Z tego wzgledu komputer nie pracuje juz i system Windows nie moze
wyswietlic komunikatu na ekranie (bez procesora to niemozliwe) - oto
zatem informacja w postaci karteczki. Prosze skontaktuj sie z
najblizszym punktem serwisowym firmy Microsoft. KBxxx555200";

adas;