Re: semptron - skad szary obywatel ma wiedziec??

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:43:26 MET DST

MiW wrote:

> http://www.amd.com/pl-pl/Processors/ProductInformation/0,,30_118_11599_11603,00.html
>
> Pierwsze zdanie :)
> Kiepsko szukales :)

no coz... dla mnie to jest marketingowa sieczka; ja potrzebuje taka
tabelke, jak to drzewiej bywalo: zeby byl w jednej kolumnie podany
dokladny model proca, w kolumnie obok jesto FSB i w trzeciej kolumnie
mnoznik;

poza tym w tym opisie jest np. "aż do 512kB pamieci cache" - no ale
akurat moj procesor ma np. 256kB - nic tylko marketingowa sieczka;

> Nie mowiac o tym, ze w pierwszym z brzegu sklepie internetowym jest to
> napisane:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13150

nie mowiac juz o tym, ze tak jak wczesniej napisalem,
znalazlem to w pierwszym lepszym sklepie internetowym;

adas;