semptron - skad szary obywatel ma wiedziec??

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:13:02 MET DST

witam!

zastanawiam sie, dlaczego zdobycie informacji, ze semptron 2200+
dziala na magistrali DDR 166 (333MHz) z mnoznikiem 9 jako 1500MHz
wymagalo wycieczki do EuroDisn^H^H^H^H^H^H sklepu internetowego;

mam przed soba: procesor zapakowany razem z wentylem w zgrzewke;
na naklejce napis: Semptron 2200+; cache 256kB; operates at 1500MHz;
mam rowniez plyte glowna - w instrukcji jest opis dipswitchy do
przestawiania czestotliwosci pracy szyny systemowej (od 100MHz
do 200MHz - czyli w DDR: od 200 do 400); nigdzie nie ma informacji,
jak nalezy ustawic ten konkretny procesor...

no to nic... wycieczka na www.amd.com i pudlo! w dziale support
jest jakis giganyczny (102 strony) PDF a w nim gdziestam jest
dzial "333MHz processors" i w nim dopiero jest rzeczony semptron,
ale nie ma tam podane jeszcze raz tego 333 tylko sa dziesiatki
innych danych - typu czasy trwania cykli, moc wydzielana przez
procesor, jakies setki innych bzdetow;

wiem, ze BIOS i tak sobie sam ustawi swoje wartosci, ale skoro
na plycie glownej jest ten glupi dipswitch do ustawienia FSB,
to chcialbym miec go ustawionego :(

adas;