Re: ocena laptopa

Autor: Grzes <fotkom_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 19:13:16 MET DST

Użytkownik "SkiLo" <skilo@7ds.pl> napisał w wiadomości
news:d3ea69$ito$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> Użytkownik "R4 567R8" <r4567r8@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Dzieki za komentarz i prosze o wiecej, moze ktos wlasnie ten model uzywal?

Wydaje mi sie ze nie potrzebujesz rad bo czytajac twoj post widac ze jestes
napalony na tego acera
Ja popre przedmowce. Kiedys sie zastanawialem po co przeplacac niby bebechy
te same
Nic mylnego. Acer jednak jest wg mnie za czolowka.
Jak bedziesz chcial dokupic kiedys do tego akcesoria to przypomnisz sobie te
posty
nic nie mozna dostac a jak juz znajdziesz to drogi
do IBM della Toshiby masz wszystko na allegro w bardzo niskich cenach
A co do gwarancji to komputer sie kupuje chyba po to zeby z niego korzytasc
a nie po to aby lezal w serwisie
Co z tego ze nic za to nie zaplacisz skoro nie bedziesz mogl normalnie go
uzywac.
Do tych minusow acera dorzuce jeszcze z doswiadczenia slaba powloke
laikieru na obudowie ktora po
3 miesiacach juz sie wyciera, slaba jakosc klawiszy i wg mnie gorszej
jakosci matryce.
Ale i tak kupisz to co bedziesz chcial :)
Grzes