Help ! Jeden komp się nie włącza drugi nie wyłącza :D

Autor: ONYX <saxofon_at_WYTNIJTOop.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 16:48:43 MET DST

Hej.

    W googlach nie znalazłem. Myśle że to coś prostego, ale nie mogę sobie z
tym poradzić :

1. Na kompie żony - komputer się nie włącza za I razem :
- zainstalowałem na nowo XP
- zresetowałem Biosa
- gmyrałem w ustawieniach

NIC !!! Trzeba parę razy włączać i wyłączać komputer i dopiero za 4, 5 razem
zaskakuje.

2. Mój komp - paradoksalnie się nie wyłącza :D ,tzn jak daje zamknij system
to w 90% przypadków zamyka się i odrazu restartuje :
- ustawiałem ACPI
- przestawiałem w rejestrze

NIC !!!

Proszę o pomoc, dla Was to pewnie pestka.

      ONYX  KRAKOOF