Re: karta muzyczna do stereo

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 16:19:05 MET DST

Czajson wrote:

> Jak pamiętam to wszystkie odtwarzacze Panasonic/Technics miały logo
> MASH. I pamiętam ten dźwięk który dobiegł z Panasonica - prosiło się,
> żeby wyłączyć. Lepiej dołożyć i kupić Marantza

Ehhhm... Czytaj uważnie. Mówiłem o przenośnym sprzęcie. I nie wszystkie
odtwarzacze stacjonarne były MASH. Poza tym MASH to technologia jak każda inna.
To tak, jakby mówić, że wszystkie silniki z Common Rail to to samo. :D
A swojej opinii o technicsie raczej nie będę wypowiadał. Jeszcze bym popłynął
i sobie wstydu narobił. :)

--
Pzdr
made_myself