Re: jaki jest koszt zlozenia komputera i wady

Autor: maciek <maciek_a_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 15:59:42 MET DST

Jacek Maciejewski napisał(a):
> No wątpię. IMO warto jedynie jak znasz się trochę na tym, bo zauważ:
> Jak kupujesz gotowy komp, to gdy nawali, zanosisz budę do sklepu i
> zostawiasz im problem znaleźć co właściwie wysiadło.

No tak, ale nie wiesz co oni zrobia. Serwisy polskich nieduzych firm
komputerowych dzialaja jak chca. Wg mnie jest szansa, ze jak sie trafi
na cos wadliwego to sie juz nigdy nie wyjdzie na swoje. Bo albo na
naprawe trzeba bedzie czekac tygodniami, albo w zamian wstawia cos
innego (gorszego), albo skonfiguruja tak, zeby jakos dzialalo, ale
komputer mial nizsze osiagi, za slaby wiatrak na karcie gafiki itp.,
itd.. Tak czy inaczej trzeba miec kogos zaufanego: albo sklep, albo
czlowieka, ktory sie na tym zna. A jesli w ogole kupisz w sklepie, ktory
plombuje bude, to kaplica: nie wiesz co masz, a jak chcesz cos wymiecic
to musisz biegac do nich. Pojedyczny zmajomy czlowiek jest IMO lepszy.