Szyna FSB i mnożnik

Autor: Grucha <gruszecki_at_skrzynka.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 15:48:48 MET DST

Mam w tej chwili procesor Celeron S478 1,1, w biosie mam mnoznik 6,5
czyli domyślam się ze szyna jest ustawiona na 166. Nigdzie nie mam
ustawień do szyny, czy to znaczy ze to jest stała warośc i nie mogę jej
zmienić.
Jeśli moge ustawić maks mnoznik na 12x to znaczy ze mogę obsłużyć 2 GHz?

I najwazniejsze pytanie czy będzie działał procesor z szybsza szyną np.
1,7GHz z szynbą 400MHz.