Re: Abit AN7 - chipsetowy wiatrak

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 13:22:57 MET DST

zkawa napisać:

> W abicie na kolkach sa lepki ktore mozna obciac np obcegami
> wowczas spada sprezynka i dostep dp chipsetu otwarty:))

O tym również myślałem. Tylko że nijak do tego podejść nie mogę.
Pomimo że pracuję w firmie kosmetycznej, która ma w swoich
zasobach najróżniejsze cążki, obcęgi, obcinacze itd. to nie
jestem w stanie tego użympolić. :/

> zamontuj an nim radiator zalmana (wyposazony w kolki)
> i koniec problemu.

Jak już pisałem - wiatrak mam.
Problemem jest zdjęcie tych klipsów.

A najlepiej to bym wyłączył w ogóle ten wiatrak. ;)

PS coś się u Ciebie z netykietą popsuło. ;)

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
FAQ grupy pl.comp.dtp http://www.dtp.art.pl