Re: karta muzyczna do stereo

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 12:41:51 MET DST

Sander wrote:

> Wiesz, początkowo chciałem kupić kolumny do kompletu tj. też
> Technics'a, ale byłem w kilku sklepach i słuchałem rónych kolumn, ale
> brzmienie
> kolumn Technics'a mi nie odpowiadało, a najbardziej odpowiadały mi te
> B&W. A podobno Technics nie robi dobrych kolumn ...

Technics poza sprzętem DJskim to już dzisiaj nic dobrego nie robi.
Sprzęt audio to też sporna kwestia. Według jednych super, według
innych totalna lipa. Jak na początku miałem Technicsa, to należałem
do tych pierwszych. Później trochę różnego sprzętu posłuchałem i teraz
należę do tych drugich :)
Mimo wszystko uważam, że te kolumny się trochę "marnują" na tym technicsie.

Zainteresuj się np. Cambridge Audio. Super stosunek jakości do ceny:

http://www.cambridgeaudio.com/summary.php?PID=11&Title=Azur+340A+integrated+amplifier
http://www.cambridgeaudio.com/summary.php?PID=14&Title=Azur+340C+bargain+CD+player

--
Pzdr