Abit AN7 - chipsetowy wiatrak

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 11:58:56 MET DST

Właśnie skiebździł się wiatrak na płycie (raptem rok). :/
Już kupiłem co prawda nowy, ale nie mam teraz siły (i czasu)
robierać kompa żeby go wymienić. Po za tym pobijam (swój)
rekord UpTime i nie chcę zepsuć. ;) http://tinyurl.com/47agq

Myślicie że chipset wytrzyma jak po prostu odłączę wiatr?
Nie ma tam oczywiście standardowego radiatora, a jedynie
blacha okalająca łopatki (co w pewnym sensie tworzy radiator).

Odłączyłem go na chwilę i system na jałowo pracował stabilnie.
Wolę go jednak nie nadwyrężać, bo na dyskach (RAID Stripe)
mam bardzo ważne dane. Co Wy na to?

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
FAQ grupy pl.comp.dtp http://www.dtp.art.pl