Hitachi 250 GB - stukajacy problem

Autor: Cezar Ponti <pegazzzUSUN_at_poczta.fm>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 11:15:05 MET DST

Opisywalem na paru innych forach ale niestety konkretnej odpowiedzi nie
otrzymalem.
Dysk przy samym starcie przy pierwszym wlaczeniu kompa dziwnie stuka
przy resecie nie ma tych stuykow nie ma stukow rowniez w czasie pracy kompa
tylko i wylacznie sa jak sie pierwszy raz wlacza komputer.
Wydawalo im sie ze to jakas fabryczna wina dyks jest nowiutenki.
Kupilem nowy dysk dokaldnie tej samej firmy ten sam model
sytuacja jest dokladnie taka sama...
O co tutaj chodzi czy ktos sie spotkal z czyms takim bo ja juz zachodze w
glowe
a 3 dysku nie mam zaimaru kupowac...
Oczywiscie nie moge sie dogrzebac jakiegos serwisu hitachi zeby mi tam
wyjasnili
wysylanie dysku na ktorym mam dane nie wchodzi w gre bo ciagle na nim
pracuje
a prace mam taka ze nawet jeden dzien bez dysku to katastrofa.
Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek racjonalne uzasadnienie.. ;(