Re: czy 19 cali nie bedzie za duże?

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 10:29:17 MET DST

> Planuje zakup LCD
> Najchętniej jak najwiekszy- ale każda skrajność jest zła-
> wiec czy do codzinnej pracy, z intenretem - czasami coś
> grafiki-
> lub montaż filmu-itd itd- generalnie do wszstkiego (poza oglądaniem
> filmu
> bo obok mam TV.) czy 19 cali nie bedzie za duży ?

Mam 19CRT (18" VIS) i absolutnie nie trzeba - tylko trzeba sie
przyzwyczaic do siedzenia w wiekszej odleglosci.

> Może sie okazać ze bede musiał krecić oczami i ruszać głową-?
> Czy moze jednak 17 cali

Nie. Ze wzgledu glownie na to, ze na 17-tce LCD masz taka sama (wysoka
jak na ta wielkosc) rozdzielczosc.

> z specyfikacji 19 cali LCD odpowiada 21 cali CTR- wiec może to
> tylko
> nadaje sie przy pracu w CAD-ach lub typowo do grafiki.?

GPr
(19"LCD = 20" CRT, zasadniczo CRT ma od 0,8" do 1,2" mniej VIS, z
reguly 1")

--
pzdr.
MiW