Re: Solidny laptop?

Autor: F.M.T <fmt_at_blabla.ble>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 10:07:56 MET DST

"Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote in message
news:d3bc9h$f9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No właśnie, od dawna zabieram się do kupienia nowego klaptopa, niestety
> zabieram się trochę jak pies do jeża. ;)
>
> Teraz są tanie IBMy R50e, ale czy to nadal ma tę legendarną jakość IBMa?
> :)

Ja mam Thinkpad A30, prawdziwie pancerna konstrukcja. Jezeli zadawala Cie
PIII 1GHz to polecam. Chodzi zadziwiajaco szybko jak na 1GHz, no i mozna sie
nim bronic w naglym przypadku. Metalowe mocowania wyswietlacza, zwarta i
solidna konstrukcja, gdyby nie waga i rozmiar urzadzenia to nie mialoby wad.

FMT