Re: DivX i zwisy

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 10:03:10 MET DST

Użytkownik "Banderas" <gosmo67@pocztaWYTNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d3d5qf$de5$1@opal.futuro.pl...

> temperatury (w sumie pięć czujników). Próbowałem z różnymi wersjami DivX i
> sterowników grafiki, lecz efekt ciągle ten sam. W gry raczej

Taki sprzęt i taka grafika :) Ale mniejsza o to wywal na początek wszystkie
kodeki, sprawdź czy masz zainstalowane poprawnie sterowniki do płyty głównej
+ DirectX + sterowniki grafiki (te są najczęstszą przyczyną problemów).
Ściągnij najwyżej nowsze stery do grafiki, obojętne jaka wersja. Następnie
ściągnij pakiet kodeków dshowpack, tylko ten i żaden inny. On obsłuży
wszystkie możliwe wersje kodeków w jakich są zakodowane filmy divx. Przy
instalacji odznacz Matroska Filters i Ogg Media Filters one do oglądania
filmów nie są potrzebne a potrafią trochę napsocić (chyba, że jakiegoś
potrzebujesz to wedle potrzeb). I to na tyle co jest potrzebne do
prawidłowego odtwarzania filmów. I polecam najprostszy odtwarzacz
BestPlayer.
http://www.komputerswiat.pl/include/download/download.asp?sciezka=/programy/
kodeki/DirectShow_Pack

--