Re: sterowniki ATI

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 01:23:16 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:llo5jjbjxodd$.dlg@chichot.net...

> Rozczaruje Cie, ale ja nie ma żadnych problemów z oryginalnymi sterami
ATi,
> za to z tym przerabianymi miałem troszkę.

Ja też Cię rozczaruję....

Problem ze oryginalnym sterami ATI jest....
Inżynierowie ATI nie dopuszczają myśli, że jeszcze używa się monitorów bez
DDC lub w jej starszych odmianach.....
więc kilkuletnie, profesjonalne monitory działają na....60Hz.
Dopiero wprowadzenie ręcznych zmian w rejestrze umożliwia pracę w innych
częstotliwościach,
ale o tym w folderach reklamowych czy instrukcji obsługi, nawet małymi
literkami, ani słowa....

Niestety, producenci ukrywają swoje błędy nawet gdy są im znane.

ax