Re: Jakie głośniki do kompa ??

Autor: shadow <damian_at_NOSPAM-lezajsk.info>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 00:43:21 MET DST

KILu napisał(a):

> Idealnie by było, gdybyś upolował na Allegro stare MegaWorksy, ew. coś z
> serii SoundWorks. Pierwsze Inspire również grały (muzyka) moim zdaniem
> znacznie lepiej, niż obecne wynalazki.

Tyle, że używane głośniki to jednak nie to samo... pies wie co się z
nimi działo i jak były katowane, tym bardziej kupowane na allegro.pl, no
ale fakt o dzisiejszych Creativach jakoś sie nie słyszy dobrych opini.
Sam mam Inspire 5300 i graja jak na takie głośniczki całkiem znośnie...

--
Pozdrawiam
ShadoW