Re: Wyswietlacz w FSC Amilo Pro V2020 - problem?

Autor: Tomasz Nowak <tomaszdariusz37_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 23:44:55 MET DST

Użytkownik "Alr" <tonie@email.jest> napisał w wiadomości
news:d3c4m9$dcm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Tomasz Nowak" <tomaszdariusz37@wp.pl> napisał w wiadomości

> Tez go mam od 3 dni i nie ma opisywanego przez Ciebie zjawiska, zreszta
> caly czas pracuje na max podswietleniu, bo chyba przy tym wyswietlaczu
> inaczej sie nie da :-( , ale obraz jest stabilny.
>
> Janusz

> Tez go mam od 3 dni i nie ma opisywanego przez Ciebie zjawiska, zreszta
> caly czas pracuje na max podswietleniu, bo chyba przy tym wyswietlaczu
> inaczej sie nie da :-( , ale obraz jest stabilny.
>
> Janusz

Dzieki za odpowiedz...

Sorry, ale chcialbym dopytac. To drzenie obrazu (jest niewielkie ale b.
denerwujace!) widac szczegolnie na jasnym (białym) tle, przy najnizszym
poziomie podswietlenia matrycy, gdy rozjasnie obraz na maksimum tego
zjawiska praktycznie nie widac.

Przy okazji chcialbym Cie zapytac, czy stosunkowo szybko (a przeciez to jest
Centrino!!!) zalacza sie w Twoim Amilo wentylator chlodzacy procka i czy
jest glosny - u mnie wentylator "wyje" glosniej niz naped DVD (to ze slychac
szum powietrza to rozumuem, ale to buczenie to lekko mnie oslabia...). Mam
porownanie z IBM T42 - tam wentylator wlaczal sie wyjatkowo rzadko i
pracowal naprawde cicho...

Pozdrawiam

Tomasz