Re: jaki jest koszt zlozenia komputera i wady

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 23:01:55 MET DST

> Gwarancje musisz dostac od sprzedawcow, wiec to nie ma znaczenia czy sam
> kupujesz elementy czy ktos dla Ciebie.
Chyba ze dodatkowo 'skladajacy' [np ja pare razy skladajac kompy
przyjaciolom]
da Ci gwarancje w rodzaju 'jesli cos bedzie nie tak to daj znac', i od tego
momentu sam
przejmuje problem z pc [szuka uszkodzenia i sam reklamuje/wymienia
komponent]

Wazne by miec kontakt z kims kto nie jest fanatykiem danego producenta
czesci i
by wygladalo to tak ze Ty jako przyszly user podajesz mu dokladnie: do czego
bedziesz sprzetu uzywal i czego od niego oczekujesz, a on ma za zadanie pod
tym
katem [stabilnosc, wydajnosc, 'cisza', dodatkowe funkcje i zastosowania w
rodzaju cad-a
montazu dv, konfigu sieci itp itd] dobrac 'graty' i w zaleznosci od potrzeb
zoptymalizowac system [stery, funkcje].
Jesli ktos taki zrobi swoje, to kwota jaka zaplacisz za te czynnosci
oszczedzi Ci nerwow
rozczarowan, przerw w pracy, tym bardziej ze mowisz ze na stronie hardware
pc-ta nie
znasz sie/ badz nie musisz sie znac.

ps. kupujac wielkrotnie rozne elementy do pc w sklepach/hurtowniach itp
zwykle mialem
na oku konkretna sztuke/model, jednak kilka razy tak z ciekawosci raczej
pytalem sprzedawcow
co polecaja. O dziwo chyba tylko raz uslyszalem rzeczowe 'a do czego bedzie
pan tego uzywal?'
i po odpowiedzi dopiero propozycje. Wiekszosc cytuje prospekty, i 'wie
lepiej' [prowizja?]:)
pozdrawiam
kp