Re: Neostrada - dialery

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 22:27:33 MET DST

Alti <nie.ma@tu.adresu.pl> zapodał(a):
> Czy majac zainstalowana neostrade i przez nia sie łaczac mam sie obawiac dialerow?

Tak - zawsze może się zainstalować (ale Ty musisz mu dość mocno pomóc)

> Czy sa one w stanie przekierowac polaczenie na jakies 0-700-xxx-xxx?

Jeżeli w komputerze będzie podłączony modem do linii telefonicznej - tak.
Jeżeli jednak będzie to modem 'neostradowy' (USB, ethernet) - nie ma masz się
czego obawiać, tylko zawirusowania komputera

ps. NTG !

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl