Dziwny problem z kompem - pomocy! :)

Autor: Paulina <paulina_at_dami-rz.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 22:18:40 MET DST

Witam wszystkich!

Od kilku dni z moim kompem dzieje się coś dziwnego. Otóż wiesza mi go co
parę sekund! I to nie ważne co robie. Jak pisze (o chociażby teraz)
przestaje mi pisać na parę sekund i zaraz wszystko się pojawia, jak oglądam
filmy to nie mogę filmu zatrzymać, jak przechodzę z okienka do okna tez mi
wszystko hmmm... staje :D Zaznaczam, ze nic przy kompie nie majstrowałam,
nie zrobiłam żadnego podejrzanego ruchu od którego się to wszystko zaczęło.
Czy ktoś z Was miał może coś takiego albo wie co z tym można zrobić? Z góry
dziękuję za porady.

Pozdrawiam,
Paulina