Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 21:25:42 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d3bu1a$n1s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> GeForca
>
> Aleś porównał. Nie te klasy wydajnościowe i jakościowe.

No miałem chwilowo GF4MX400 (kumpel wpadł i chciał porównać), wydajnościowo
prawie to samo (z przewagą na R9000) ale klasa niżej jeśli chodzi o jakość
obrazu. Fakt, że jakiś Powercolor czy coś w tym rodzaju, ale nie chce mi się
eksperymentować. Monitor przed zakupem moge oglądnąć ale karty video raczej
nie. A kasa leci.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.