jaki jest koszt zlozenia komputera i wady

Autor: janke <janke_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 21:10:03 MET DST

jaki jest średni/normalny koszt zlożenia komputera przez osobę zajmujacą się tym
/ znającą się na tym?

założenia:
-nie zanm się na tym zupełnie i muszę prosić kogoś o pomoc
-nie chcę by składał mi sprzedawca w sklepie, bo mi wciśnie to, czego nie może
sprzedać
-nie chcę by składał mi sprzedawca w sklepie, bo mi wciśnie to, z czego ma
największe prowizje/zyski

jakie są wady składania samodzielnie (przy pomocy kogoś)? jak to wygląda wtedy z
gwarancjami za poszczególne podzespoły?

pozdrawiam
j.