Re: karta muzyczna do stereo

Autor: Marcin 'Zyga' Rudnicki <zygusiek_at_club.chip.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 20:28:32 MET DST

Postać zwana Sander wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
współrzędnych <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> taki oto post :

> Ło matko, takie bzykacze 2.1 do karty 7.1 ? :O
> To po co kupujesz taką kartę ?
> Rozumię gdybyś kupował: Logitech Z-5500 THX,
> Creative GigaWorks 7.1 S750 THX, ale takie bzykacze ?

Ejj, Sander... uważaj sobie :P :DDDDDD
Kupuję bo.... nie mam gdzie rozstawić głośniki... naprawdę! :DD Mam tylko
przód, lewe i lewe tylnr miejsce, a co z resztą? pewnie że bym chciał 7.1!
a jak, zwłaszcza że mam odtwarzacz DVD a moja dziewczyna mnie namawia (ooo
matko) na całe kino, bo chce miec dzwięk przestrzenny :DDD W sumie Z-5500
albo GW S750 IMHO pięknie by grały:D
Chyba lekkie martnotrastwo było by gdzyby stało 7 głośnikow w koło
monitora a ósmy pod biurkiem :D

> W zależności od zastosowań.

I znowy tajemnicza odpowiedź :P :DDD Zastosowania? wiadomo....wszystkie w
domu! :DDD

--
[   Marcin 'Zyga' Rudnicki   ]
[   zygusiek@club.chip.pl    ]