Re: 3 sekundy i pad

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 19:55:41 MET DST

Sowa Zmysłowa napisał(a):
> Po zmianie wentylatorka
>
> Kiedy włączam komputer wszystko rusza, przez 3 sekundy wszystko się kręci a
> potem cisza.
> Odłączyłam po kolei wszystkie karty, napędy. I nie widzę żadnej różnicy
> W tej chwili mam a7v8x-x, athlon 2000, 512 ram, radka 9250 i flopa.
>
> Czy ktoś ma jakieś pomysły?

1. co bylo dokladnie robione przy zmianie tego wentyla ? (tzn. czy byla
wyciagana plyta glowna itp.)

2. nie wiem jakie ma mocowanie ten wentyl, ale kiedys walczylem z jednym
asus'em ktory mial pekniete sciezki (prawdopodobnie po wymianie
radiatora)...efekt byl taki ze plyta albo wogole sie nie odpalala albo
wlaczala sie za n-tym razem ... oczywiscie objawy moga byc bardzo rozne

3. zakladam tez, ze wszystko jest poprawnie zamontowane, jest nalozona
pasta termoprzewodzaca, rdzen procka nie jest ukruszony ?

4. zrob prosty test: skasuj zworka ustawienia bios'a, podlacz nowy
cooler do innego wyprowadzenia niz cpufan na plycie a w miejsce cpu fan
podlacz stary cooler i zobacz co sie stanie

5. jezeli dalej nic proponuje wyciagnac cala plyte glowna, polozyc na
jakiejs tekturze i odpalic ja ... jezeli nie bedzie efektow to lekko
wygiac w rozne strony i zobaczyc efekt

6. wszystkie operacje trzeba robic na zasilaczu ktory "daje rade":)
mialem takie megabajty ktory od razu po wlaczeniu kompa sie wylaczaly
... oczywiscie bez podlaczania jakichkolwiek napedow do zasilacza i tasm
  IDE i FDD ...