Re: dyski WD

Autor: Dybot <rozNoSpAm_at_widzew.net>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 18:06:32 MET DST

> Od paru lat uzywam tylko dyskow seagate
> nigdy zadnych problemow nie mialem...
> Kupiłem z pól roku temu 120 Gb 7200 rpm i chodzi OK.. a i stara 80 tez
7200
> caly czas trzyma sie dobrze.
> Polecam seagate.

prawda jest jedna.
Nie ma 'najlepszych dyskow', sa tylko dobre serie.

kiedys WD rzeczywiscie bylo swietne, sam mam 2 dyski, ktore
chodza ladnie, chodz drugi juz jest slyszalny w przeciwienstwie
do WD800JB. Teraz nowe serie faktycznie padaja.
Tak samo bylo kiedys z IBM, niedoscigniony wzor, ktory skonczyl
sie nie tyle seria co cala konstrukcja. Seagate wydaje sie byc w miare
najtrwalsza firma, ale tez ma czasem male wpadki.

Co do grzania to kupcie sobie wiatraczek Arctica i temp. spada
do 32 stopni, w stresie po 20minutach max. 42stopnie. wiec zadnego
ryzyka nie ma. Szkoda tylko WD.

pzdr.