ThinkPad - zasilanie

Autor: e2rd <E2eRde_at_IeRCe.PeeL>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 17:44:42 MET DST

Witam

Sprawa jest dosc dluga i skomplikowana ale generalnie chodzi mi o to czy
laptop IBM ThinkPad 760CD powinien chodzic na samym zasilaczu? Bo moj
niechce, niechce tez ladowac baterii mimo ze pokazuje ze ja laduje,
jednak caly czas jest 0% i zadnego postepu (zanim padlo niesprawdzalem
czy chodzi na zasilaczu).
Na samej baterii - owszem, jednak szybko sie wylacza bo jest 0%, mimo ze
napięcie na baterii jest 11.2V (podladowalem ja okrezna droga).
Zastanawiam sie czy padla elektronika w baterii czy karta DC/DC, albo
cos innego?
Po podlaczeniu samego zasilacza napiecie na stykach + - (tam gdzie
podlacza sie baterie) jest 6V, jednak mysle ze jest to jakos regulowane (?)

jakies sugestie, wskazowki, pomiary? :-)

pozdrawiam
Łukasz