Wyswietlacz w FSC Amilo Pro V2020 - problem?

Autor: Tomasz Nowak <tomaszdariusz37_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 17:36:35 MET DST

Witam

Kilka dni temu kupiłem notebook'a Fujitsu-Siemens Amilo Pro V2020. Notebook
ten posiada możliwość zwiększenia lub zmniejszenia jasności podświetlenia
ekranu. Zauważyłem w nim następujący objaw. Gdy zminejszam podświetlenie
ekranu (jasność świecenia matrycy) z każdym poziomem uwidacznia się coraz
bardziej "drżenie" obrazu, gdy rozjaśnię obraz na maksimum tego zjawiska
praktycznie nie widać... Problem polega na tym, że do normalnej pracy
wykorzystać trzeba dość przyciemniony ekran...
Chciełbym prosić innych użytkowników notebook'ów (zwłaszcza tego modelu lub
V2010) czy także mają opiasne objawy, więc czy jest to normalne...

Dzięki i pozdrawiam

Tomasz