ATA 100 i 160 GB pojemnosci.

Autor: Radek <radlop_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 15:25:38 MET DST

Witam.

Mam pytanie. Mam plyte z kontrolerem ATA 100 (czyli z LBA 32-bit
zaledwie). Problem polega na tym, ze kupilem dysk Seagate 160 GB z
interfejsem ATA 100, czyli zgodnym z kontrolerem na plycie glownej. Dysk
oczywiscie idealnie chodzi i jest rozpoznawany. Chodzi o to, ze gdybym
kupil dysk 160 GB Maxtora z interfejsem ATA 133, to ten dysk by u mnie nie
zostal dokladnie rozpoznany? Plyta to k7s5a, ale mniejsza o to chodzi mi
o sam fakt. Moze wiecie jak to jest rozwiazane w Seagate ze dysk powyzej
137GB ma zaledwie ATA 100 i chodzi. Prosil bym o pomoc na wszystkie
zawarte problemy w watku. Dziekuje z gory. Radek