Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: faflik <poczta_at_faflik.livenet.pl.wytnij.to>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 14:42:39 MET DST

> A więc tak. Nie chcesz w przyszłości zmieniać wszystkiego, więc musiałbyś
> już teraz kupić płytę na s939
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13941 (przykład)
> Co za tym idzie nie wsadzisz już na to żadnego Semprona tylko Athlon 64 na
> s939
> Ta wersja płyty na nForce3 różni się s754, że ma dwukanałową obsługę
> pamięci. Pozwala również mimo s939 zamontować grafikę na AGP bo już
nForce4
> ma na pokładzie gniazda PCIexpress. Załóżmy, że chcesz mieć grafikę AGP.
> [...]

po przemysleniach wybralem:

Athlon 64 3000+ S.939 BOX (co jest wart wentylator w tym boxie???)
MSI K8N Neo2 Platinum NForce3 S.939
Kingston DDR 512Mb/400Mhz

z grafika poczekam az sie odkuje :)

dwukanalowa obsluga pamieci to jest to ECC? przy niektorych pamieciach jest
brak kontroli parzystosci.

wszystkim ktorzy pomogli mi w wyborze dziekuje

--
pozdr*
faflik