Re: Asus A7N8X-X problem !!!

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 14:05:53 MET DST

Użytkownik "Gramex" <gramex1@vp.pl> napisał w wiadomości
> ps Dodam ze nic niebylo krecone w biosie ! Komp ma 2 dni !

To ja ci powiem, ze na mojej plycie (A7N8X) jak tylko przyprowadzilem kompa
do domu objawy byly takie same - tzn. najpierw zainstalowalem windowsa z
budą stojącą na biurku, zeby sprawdzic czy wszystko dziala, a potem jak juz
sie upewnilem ze wszystko dziala to wstawilem do biurka - a tam jest mala
cyrkulacja powietrza + z tylu taka kretynska polka w pionie dokladnie
ustawiona na wylocie wentyla zasilacza - i wtedy zaczely sie samoistne
wylaczenia... tyle tylko ze nie pamietam czy byl to restart czy sie po
prostu wylaczal... tak czy inaczej posprawdzalem ze zdjetymi bocznymi
pokrywami i bylo w miare OK (czytaj - chodzil dluzej zanim sie wykladal) -
wiec pojechalem z mordą do firmy składającej mi kompa, ze za słaby
wentylator dali... zapuscili pcmarka czy cos tam, powiedzieli (o dziwo!) ze
mam racje, dali silniejszy wentyl i wszystko gra... tylko ten wentyl to
wyjec :) - maksymalne obroty to (wg speedfan) 6000 :-) - ale jak go
spowolnie do 4k to juz go nie slysze :) - Bogu dzieki za to ze jestem gluchy
:D :D

takze reasumując - sprawdź dobrze tempy jakimś programem, sprawdź działanie
poza wszelkimi 'zabudowaniami' oraz bez bocznych pokryw...

Pozdrawiam