Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Yaro <yarecki_at_szczecin.mm.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 13:23:03 MET DST

> Szczerze mówiąc to jakiejś wielkiej różnicy nie będzie, bo zarówno
> Samsung,
> NEC jak i IIyama stosują kineskopy Mitsubishi. Jednak radziłbym dołożyć
> 60pln i wziąć model 795 a najlepiej gdyby był w tej cenie w wersji MB
> (MagicBright). Sprawdza się to przy oglądaniu filmów.
> Co do LCD to wszelkie komentarze na ten temat są nie na miejscu, bo dobra
> 15" to conajmniej 900pln a o takiej kwocie nie rozmawiamy :)

17" Samsung SyncMaster 795 MB srebrno-czarny
następca modelu 765MB, 0.20 mm (w pionie) mm, kineskop MagicBrightT, TCO
`99, rozdzielczość: 1600x1200 @ 68 Hz, 85 kHz, 50-160 Hz, niewielkie wymiary
401 x 410 x 378 mm, zupełnie nowy wygląd serii, kolor srebrno-czarny

Znalazłem takie cosik . O co chodzi z ustawieniem geometrii ? Ze obraz jest
"niedopasowany" do ekranu i trzeba sie troche pomeczyć, zeby dobrze go
wpasowac :-)?