Re: Niskie transfery dysku ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 11:28:50 MET DST

> Dma właczone ?
Tak szczerze mówiąc - to gdzie sprawdzić czy DMA jest włączone
w Win XP ?

> wogóle to dopisz jaki system, płyta , sposob podlaczenia master slave sam
na
> kablu, jaki procek, itd.itp.

Win XP Pro, Soltek na Via KT133a, dysk na Master jako single
CPU AMD Athlon XP+ 2000 (ale co to ma wspólnego z pytaniem ;-) ?

Wcześniej nie było z tym problemów jak ja instalowałem system, ale
ten dzieciak instaluje system co miesiąc - już cieszyłem się że będę miał
spokój
jednak coś skopsał - tylko co ?