Re: Nowy komp - karta graficzna - video Hi8

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 10:26:04 MET DST

Szukaj kart graficznych z opcją VIVO (Video In Video Out)
Można do niej dołączyć dowolne źródło video (magnetowid, kamere).
Myślę że każdy współczesny procesor da sobie radę (u mnie radzi sobie z tym
P4 2,53 i Celeron 2.4)
Odnośnie miejsca na dysku, to rzeczywiście potrzeba tego bardzo dużo, nigdy
nie zgrywałem całego filmu ponieważ nie potrzebowałem tego.