Re: Bios i duże dyski twarde

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 10:05:03 MET DST

Użytkownik "pb2000" <strumyk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d39fkn$alu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!!
> Chcę złożyć komp po możliwie najniższych kosztach. W pudle ze starym
> sprzętem mam:
> kartę grafiki AGP, kostkę ramu 64 MB DIMM, CD16x, obudowę z
> zasilaczem AT, kartę sieciową, dysk twardy 15GB, dwa dyski SCSI
> 4,2GB z kontrolerem. W sumie brakuje mi tylko płyty głównej i
> procka. Proszę więc szanownych grupowiczów o poradę: jaką płytę
> główną wybrać? Jednocześnie musiałaby to AT, ale z w miarę nowym
> biosem (dysk pow. 8GB), dodatkowo z obsługą AGP.

Kup sobie na Allegro jakiegoś używanego Compaqa z PII na pokładzie za
50 zł. To kompletny komputer, w bardzo solidnej, cichej obudowie,
wystarczy wrzucić tam dyski które już masz i tę pamięć. Patrz wątek
"COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?" z 01.04.2005.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/