Niskie transfery dysku ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 09:15:51 MET DST

Witam!
Byłem u znajomego bo mu strasznie komp mulił przy odczycie
z HDD, zapuściłem HD Techa a tam średni odzczyt - prosta krecha
na 1,3 MB/s (a to 40 GB Seagate U6 tak więc tak ze 20 powinno być)
i użycie procka na 100%. Doinstalowałem Via 4in1, restarcik, ponownie
 odpaliłem HD Techa i bez zmian. Co ciekawe w Menedżerze zadań
obiążenie procka normalnie wynosi 2-3% (choć nie sprawdzałem ile było
podczas HD Techa) - niby jest AntyVirus (chyba Norton) ale on by tak
nie spowolnił systemu - i chyba nie wpłynoł by na odczyt w HD Techu.
Macie jakieś pomysły ?