Re: sterowniki ATI

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 07:22:27 MET DST

> Słuchajcie z czego wynikają waszym zdaniem kłopoty ze sterownikami ATI w
> porowniu z Nvidią. Chodzi tutaj mi przede wszystkim o stabilność
> działania, jakość obrazu i wydajność. Czy te kłopoty nie są przypadkiem
> spowodowane zwiększoną ogolną wydajnością wyrobów ATI w porownianiu z
> Nvidią. Dlaczego jest tak że najcz

sorry za szybko piszę. Dlaczego jest tak że najczęściej tak że wybieramy do
właściwego działania sterownik nieoryginalny typu omega labo dna. W Nvdii
tego nie ma. jest jedynie to że na starszych sterownikach chodzą lepiej
(wydajniej) starsze grafy. Zaznaczam że jestem wieloletnim użytkownikiem
wyrobów Nvidii który przesiadł się niedawno na ATI (radeon 9550 ekstreme
gicuba) i nie bawię się w podkręcanie.

pozdro