Re: jaki palmtop do pisania?

Autor: maciek <maciek_a_at_nospam.o2.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 01:20:04 MET DST

Masz na mysli laptopa a nie palmtopa:) Choc niektorzy mowia, ze tak
naprawde to sie to nazywa notebook, a nie laptop.
Ale do rzeczy. Zdarza mi sie pracowac na starej Toshibie, ktora ma
procesor K-6 z ponad 400MHz. No i sadze, ze to bedzie minimum dla
Ciebie. Sadze, ze potrzebujesz tez minimum 128 MB RAM. Jesli jestes
bardzo cierpliwy i zamierzasz uruchamiac zawsze tylko jedna aplikacje,
to moze byc procesor 300MHz i 64 MB RAM. Jesli chodzi o firmy to znam
tylko Toshibr z podobnych notebookow i ja polecem. Na przyklad cos
takiego http://s180.allegro.pl/photos/oryginal/47/4773/477327/47732784