Brak dzwieku w karcie TV Avacs

Autor: maciek <maciek_a_at_nospam.o2.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 00:58:13 MET DST

Witam,
Mam karte TV Avacs Smart TV MPEG Studio FM NICAM.
Mam z nia problem. Gdy podlaczam pod nia video i audio przez chinche
jest wszysko ok. Ale jesli korzystam z wejscia antenowego, to nie dziala
dzwiek. Zwykle sa szumy, albo cisza. Korzystalem z oprogramowania na
plycie dolaczanej 'Quick TV', z ChrisTV i z DScaler. Wszedzie ten
sam efekt. Probowalem podmienic sterowniki, ale nie udalo mi sie, bo
jedyne jakie znalazlem do tego chipsetu Philips TV7131 sa na plytce.
Inne znalezione na sieci nie pasuja.
Z gory dzieki za rady i sugestie.
Pozdrawiam