Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 00:34:28 MET DST

Użytkownik Yaro napisał:

> Muszę sobie zakupić wreszcie wiekszy monitor, ale w zwiazku z brakiem kasy
> nie mogę sobie pozwolić na LCD, postanowiłem sobie zakupić jakąś tanią
> 17-tke.
> Moj stary CTX 15 juz jest tak wysłużony, że lepiej nie wspominać kiedy go
> kupiłem :-@.
>
> Myslałem, o jakim Samsungu Sync Master. Można kupić nawet za 380 zł.

Ja zdecydowanie kupiłbym nowy, ze sklepu monitor.
W Twoim przedziale są między innymi takie monitory:
Samsung SyncMaster 793 DF 390 zł:
http://glinki.com/?l=mpi4et
LG StudioWorks 773N niestety bańka :( 390 zł:
http://glinki.com/?l=p4g7ts
Porównaj sobie też ceny na:
http://www.skapiec.pl/site/cat/4/filtr
A może warto dorzucić trochę więcej pieniędzy?

--
Proximus